HOME ABOUT LOVEY FACEBOOK EXCHANGE TWITTER INSTAGRAM

Monday 28 December 2015

maaf !aku terasa

Hari ini aku jalan-jalan di ruang maya milik kau.Semua aku singgah.Disana kau ucap hai,disini kau ucap selamat pagi dengan penuh mesra.Setahu aku kau pernah kata kau mahukan aku.Aku percaya.Cuma apabila kau melayan semua manusia lain,sama manisnya seperti kau layan aku,kau buat aku tertanya-tanya.Samada aku ini sama seperti mereka,atau aku ini istimewa seperti yang kau sering kata.

Aku ini manusia.Ada perasaan.Aku juga berkawan tapi aku tahu bezakan yang mana rakan,yang mana bukan.Maaf jika aku melebih-lebih.Aku ini manusia biasa yang kadangnya mahu merasa lebih.Dan mahu rasa cukup walau hati kurang sempurna.Ini bukan omong ksong,ini tinta dari hati.Bukan kerana aku kejam,cuma kau harus ingat hidup ni bukan semudah apa yang kau kata.Jauh sekali seperti apa yang kita rancang.Jangan menempah maut.Sementara kau masih punya aku.

Tak.tak ada apa lah.Kata kau!Tapi tak salah untuk sama-sama beringat.Bimbang tercinta tanpa sengaja.Sorry for getting mad,sad and jealous.Sometimes.Aku cuma tak nak kau hilang aku.

5 comments:

  1. memang pedih ... kan rasanya bila kasih sayang kita beri tapi lain yang kita dapat.. sebab itu bila saya berkawan, saya suka kawan dengan sesiapa sahaja. Saya juga tidak suka larang apa yg dia suka sebab saya juga tidak suka apa yg saya disekat... Bila kita letak kita berkawan kerana Allah dan berpisah juga kerana Allah kita tidak akan sakit. Bila kita cuba nak berkawan dgn dia tapi dia tak layan, Suatu hari nanti Allah akan gantikan kawan yg lebih baik daripada dia. What we beliave it will happen. :) Selamat mencuba.

    ReplyDelete
  2. alololo sabar sis. chill ye :)

    ReplyDelete
  3. Salam,

    My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

    Thanks :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum ..
Leave your "blebering" here ;)