HOME ABOUT LOVEY FACEBOOK EXCHANGE TWITTER INSTAGRAM

Sunday, 13 April 2014

fakta ''ohsem''

Assalamualaikum .Selamat Pagi Isnin !
Sebelum tu nak tanya,siapa anak no 2 ?*angkat kaki okay?eh tak lah ..give me five geng!*
Lama dah ambik pic nih kat fb,tadi tengok-II gambar terjumpa nih.Ingat nak share.Saje,suka-II. ;)
It's me,not you
1.Senang memaafkan orang
*yea,betul sy,tapi paling pantang kalau ditipu.nak maafkan?tengoklah dulu. :)*
2.Garang macam harimau tapi hanya pada sesetengah orang
*mungkin jugak betul tapi bertempat jugak*
3.Kalau gelak tak ingat dunia 
*tak bagi sy*
4.Sensitif,hati lembut
 *exactly true*
5.Ramai peminat
*takdelah .nak ada ramai peminat macam mana kalau sikit pun takde.haissshhhh*
6.Mudah menyayangi orang lain jika orang itu mengambil berat tentang dirinya 
*taraaaa ..betul!!*
7.Sukar melupakan orang yang dia sayang
*no comment, :)*
8.Selalu menjadi tumpuan orang ramai
*bukan comel pun!tapi kadang-II tu ada lah jugak dikalangan kawan-II sebab selalu buat lawak,bising dalam kelas,mana-II saje,,hehee*
9.Senyuman tetap dibibir walaupun sedang sedih
*memang betul pun ,sebab taknak lah orang tahu kita ni sedih*
10.Sentiasa mengingati kawan lamanya
*bezfren,ofcos lah!*
11.Romantik dan penyayang
*pisahkan ayat nih boleh?nak ambil penyayang je,romantik tu memang tak lah*
12.Manja dan pemurah hati 
*yea lah kot*
13.Peramah
*peramah ke?kadang-II*
14.Takut gelap
*atas keadaan jugak nih*
15.Kaki shopping dan suka melancong
*tak*
16.Suka memasak dan bagi orang rasa masakannya
*dulu yea ,sekarang tak .sebab apa?malas!haha..*
17.Rajin
*kan dah cakap,MALAS*
18.Nak tahu merajuk ke tak senang je.Kalau diam tu tandanya tengah merajuk 
*ni lah sy ,tapi sekarang kalau merajuk pun..pujuk diri sendiri ..diam pun tak lama.sekejap je ;)*
19.Kalau ada orang minta tolong mesti mereka akan ditolong.
*In Shaa Allah kalau boleh*
20.Kalau tengah tidur senang je nak kejutkan sebab tak tidur mati
*nak tidur pun susah,masalah tidur tu dah macam apa tah,ada je .:(*
Anda bagaimana?

10 comments:

  1. saya anak no 2 jugak hihi
    adala jugak sikit-sikit betul :P

    ReplyDelete
  2. sama lah kita. hee. salam perkenalan. saya dah follow kamu :)

    ReplyDelete
  3. @cik rusyie kite geng jugak . ;) tengs

    ReplyDelete
  4. as salam, haha~

    anak no 2 je ker kena komen ni...

    sy pun ank no 2 ^________^

    ReplyDelete
  5. Saya anak kedua juga. Banyak jugalah yang kena dengan diri saya.

    ReplyDelete
  6. @Farah kan dear ?mcm bnyk je yg same .. :)

    ReplyDelete
  7. sis anak no.2 juga.. memang ada benarnya.. :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum ..
Leave your "blebering" here ;)