HOME ABOUT LOVEY FACEBOOK EXCHANGE TWITTER INSTAGRAM

Thursday 20 March 2014

it's a blessing to have you in my life

Thank You For Being My Friend!
Thank You For The Memories!
Syarifah Nuratikah Fatihah Syed Sahaimi .
Maizatul Athirah Mohamad .
Nur Shahira Che Zawawi.
Norazihah Manan .
Mekasehhh .Sebab korang sudi menjayakan plan kita.For the 1st time,kita keluar sama-II.Jangan pelik lah kalau sebelum ni aku cuma rapat dengan dua orang ni je.Rock and Ierra!Dan sekarang,dengan korang pulak.Tahu kenapa?Sebab aku senang berkawan dengan korang berdua,Nora..Eyka ..
Tengs sebab sudi join surprise ni.Birthday Party.Even kecil-II jer,aku hargai sangat.Akan ku ingat sampai bila-II.Walaupun baru je kenal,dalam tempoh 6 bulan nie,korang selalu ada dengan aku.6 bulan nie,susah senang,ada aku ada lah korang.

^IERRA^
Happy Birthday Sayanggg.May Allah Bless You.Hope You Will Happy With Someone You Love.I Means,Amir!Sorry.Aku betul-II buat kau menangis sayanggg!Maaf,aku mungkin tak boleh bagi apa yang kau suka,coklat.Bukan aku tak boleh bagi,tapi aku ada sesuatu yang lebih bermakna.Yang mungkin kau akan ingat sampai akhir hayat kau!Kan aku dah kata,JUST WAIT FOR THE DAY THAT I’LL MAKE YOU CRY.Dan hari bertuah tu hari nie lah.Ierra,aku mungkin jugak tak boleh jadi orang pertama yang wish birthday kau.Tapi tu tak bermakna aku lupa.Aku saje,memandangkan kau kata kau nak orang yang kau sayang jadi orang pertama.Okay.Takpe lah,aku biarkan.Biar pada masa yang sama aku nak sangat jadi orang pertama,aku nak balas apa yang kau buat kat aku.Birthday aku yang ke 19,kau orang pertama.Al maklum saja lah,aku kan takde kesayangan lagi masa tu.BTW,tengs a lot!aku hargai sangat-II.Tapi sayang kan,aku nak biarkan DIA jadi orang pertama wish birthday kau,tak sedap pula telinga aku dengar bila kau kata musuh aku jadi orang pertama wish birthday kau.Siap bagi coklat lagi.Humm.Takpe lah,aku biarkan lagi.


^MYZA^
Rock,tenqiu!Akhirnya,banyak-II plan yang di’plan.Last-II nie jugak yang jadi.Alhamdulillah,betul-II surprise.Nanti kita buat yang kau pula yea??

^EYKA^
Cik Lesung Pipit,1st of all.Mekaseh sudi berkawan rapat dengan aku.Kadang,aku terfikir jugak,macam mana lah aku boleh rapat dengan kau yang agak gila-II sikit nie.Tapi,kadang aku terfikir jugak,boleh ke aku lalui hari-II aku tanpa kau.Eyka,tenqiu sebab hadiahkan kek masa birthday party ierra.Ingat jugak kau kat aku.Sedap kek tu.Terharu sangat.See?That’s why Eyka,leviu! J
Cute Right?Nora and Eyka
^NORA^
Mekaseh sama-II sudi menjayakan plan aku dengan kaq rock.Aku senang berteman dengan kau,sebab tu kau dengan eyka je yang aku ajak join.Pandai kau berlakon kannn??Hehee.Nora cute,happy birthday jugak.Saje nak wish kat sini.13.1.2014.Sweet 19!Leviu double triple!
Nora,Rock,Eyka,Ierra ..Aku harap persahabatan kita kekal sampai bila-II.Biarlah kita berjauhan.Biarlah ada waktu melukakan,biarlah kadangkala ada salah sangkaan antara kita,yang penting korang tetap sahabat aku.

Semoga rahmat Allah sentiasa memayungi kita.
Semoga Redha Allah sentiasa bersama kita.
Semoga kita tidak terkeluar dari jalanNya.
Semoga persahabatan yang dibina atas dasar keimanan.
Semoga kita sama-II berada di syurgaNya kelak.
Amin Ya Rabbal Alamin …


 H_F

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ..
Leave your "blebering" here ;)