HOME ABOUT LOVEY FACEBOOK EXCHANGE TWITTER INSTAGRAM

Monday 25 May 2015

KOSONG

Saat ini keadaan di mana aku sama sekali tidak ingin terlalu dekat dengan sesiapa pun. Aku bahkan menutup diri dan hati serapat mungkin. Bagi aku, orang-orang yang menawarkan cinta hanyalah benih-benih racun yang kelak akan menjadi pembunuh tanpa maaf. Semakin hari semakin takut.Takut mengenali perasaan-perasaan baru. Tidak ada yang aku nak saat ini selain menikmati waktu tersisa untuk sendiri.

Semua member dah kahwin lah,tunang lah,ada bf/gf.Tak terbit pun rasa iri hati dalam diri.Kenapa ?Sebab terlalu penat bila bermain dengan hati dan perasaan.Kenapa lagi?Sebab dah tahu ramai yang menyinggah hanya untuk suka-suka.Sedangkan yang paling dimahu sebuah keluarga.Malah aku lebih iri hati tengok orang ada anak,bawa baby sana sini.

Orang sekeliling.Ya orang sekeliling,dah cukup banyak mengajar aku erti kehidupan hati dan perasaan sebenar.Terlalu takut sebab masa lalu.Kekadang,im smiling for no reason.Bukan senang nak percaya orang dan bukan senang untuk terima orang dalam kehidupan pada masa sekarang.Sebab bukan senang orang nak keluar masuk dalam hidup aku.

4 comments:

  1. situation kita mcm samalah akak . ramai yg dtg hanya utk suka suka pdahal kita inginkan serius dlm perhubungan . harap akak tabah dlm meniti kehidupan skrg yg terlalu byk pasangan couple di sekeliling kita :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnnn?adeh !yang tu takpe sebab akak tak rasa tergugat sikit pun.heheh.Sebab hatiku kosong.Harap parahhh pun gitu jgk. ;)

      Delete
  2. InsyaAllah akak jodoh tak kemana, be tough....

    ReplyDelete

Assalamualaikum ..
Leave your "blebering" here ;)