HOME ABOUT LOVEY FACEBOOK EXCHANGE TWITTER INSTAGRAM

Tuesday 26 May 2015

Hatiku Keras?

Aku nak buat sesuatu keputusan aku fikir dulu dua tiga empat kali.Sepuluh kali pun takpe.Sebab aku akan pastikan aku takkan menyesal dengan keputusan yang dah aku buat.Tak kira lah dengan sesiapa pun especially dengan orang luar.Aku takkan patah balik.That is aku.Who cares?Kawan aku pernah kata,wah!Tetap pendirian betul.And yes,I am.Tiada kata peluang kedua,berpatah balik,mahupun menyesal dalam bab keputusan.
Hidupku,hidupku.
Hidupmu,hidupmu.
Urusanku,urusanku.
Urusanmu,urusanmu.
Yang lalu biarlah berlalu.Aku jenisnya yang tak suka pisang berbuah dua kali.Kalau rasa keputusan aku boleh berubah dengan pujukan,madah madah berhelah tu semua,sorry to say that I’m not that type of girl!A takkan jadi B,B takkan jadi C dan yang sama waktu dengannya.Hatiku keras?Tetap pendirianku?Tak kisahlah apa orang nak kata.Apapun,aku tetap pada pendirianku.Hanya Allah Yang aku sembah.Baik duniawi mahupun akhirat.Doa itu mungkin,kerana sesungguhnya yang membolak balikkan hati manusia itu adalah kuasaNya Ya Rabbi.Percaya.

4 comments:

  1. indeed... mmg itu lah y sepatutnya pun... believe in urself make ur own decision regret nothing only depend on Allah... Fighitng!!

    ReplyDelete
  2. Good! Apapun pilihan kita, after that tawakal to Allah. ^^

    ReplyDelete

Assalamualaikum ..
Leave your "blebering" here ;)